SORTIDA FI DE CURS A GARCIA

El divendres 4 de juny vam arribar a les 9 del matí a la pista amb bicicleta. Vam deixar  les bicicletes un moment, per deixar el dinar a l’escola. Després ens van fer una foto, i va començar la sortida amb bici  cap al Pi del Terme (El Molar). Les mestres  que ens van acompanyar van ser la Lita, la Diana i la Mari. Durant el camí vam anar fent parades per beure aigua i esperar a tothom. Després de d’una bona pedalada, vam  arribar al Pi del Terme i vam deixar les bicis per esmorzar. Quan vam recuperar forces, vam emprendre el camí de tornada cap a l’escola. En total vam pedalar 9 km. Ens va agradar molt fer aquesta ruta tot l’alumnat de primària junt.

La comunitat de petits i els i les de la llar, van fer una passejada pel poble per veure on viu cadascú i cadascuna d’ells/es. Van fer la passejada amb ells i elles les mestres Xics, Anna i Nuri.

Seguidament l’alumnat de primària vam anar a dinar a les taules de la vora del riu, mentre que els petits dinaven a l’escola.

A la tarda, per tota la pista,  teníem muntat un circ de jocs per a tota l’escola. En Jordi ens va fer una presentació de totes les activitats que hi havia: jocs tradicionals gegants, xanques, circuit de “caniques”, pals del diable, diàbolos, plats xinesos, mono pedals, masses de malabars…

Per finalitzar els jocs,  tothom vam fer una activitat d’equilibri amb escombres com les d’abans i cursa de sacs. Els vam ajudar a recollir i ens van donar una “canica”. Va ser una tarda molt divertida i entretinguda!!!

El dia va ser molt emocionant i ens ho vam passar molt bé.

Alumnat de la comunitat de grans