SETMANA CULTURAL A GARCIA

La setmana del 19 al 23 d’abril, vam celebrar la setmana cultural a l’escola.

El dilluns a la tarda, vam fer un tres en ratlla pintant les pedres que vam anar a buscar al Siurana: tres amb el dibuix d’una marieta i tres amb el dibuix d’una flor. Al saquet vam marcar el taulell de joc i també serveix per guardar les pedres. Després va venir una exalumna, la Mar Escoda, a fer-nos una xerrada sobre la transsexualitat.

El dimarts, vam anar a la Sala del Maig a fer un taller de fluorescència amb la mestra Nuri. Després vam tornar a l’escola a fer la trobada virtual de ZER amb les altres dos comunitats de grans. Amb la tutora vam crear un “passaparaula sobre Garcia”, i el vam compartir i resoldre.

El dimecres, vam anar a fer una excursió per a recollir herbes aromàtiques, en tornar a l’escola les vam ficar a un saquet de tela per sentir l’olor i el vam prendre cap a casa.

El dijous, vam buscar informació sobre el Parc Natural dels Ports a la pissarra digital. I seguidament vam anar a la pista a fer quatre racons de jocs.

El divendres pel matí, vam anar a visitar la parada de Sant Jordi de l’AMPA a la plaça Catalunya. A la tarda va venir la Teresa Trillo a fer-nos un taller de fang: cadascú de nosaltres vam poder fer un drac de fang. Aquest drac quan estigui cuit el pintarem i el prendrem cap a casa.

Han sigut unes activitats molt divertides i molt entretingudes, ens ho hem passat super bé!! Aquí us deixem algunes fotos.

COMUNITAT DE GRANS