POBLES VIUS I ACTIUS

L’alumnat de l’escola ja podem gaudir del préstec durant tres setmanes de les ulleres virtuals dins el programa “Pobles vius i actius” de la Universitat Rovira i Virgili. Us deixem unes imatges de la presa de contacte que van tenir el passat dijous amb les ulleres, fent un tour turístic per diferents espais emblemàtics del nostre país.

1. Marta Escoda

Aquestes ulleres ens les van deixar la universitat Rovira i Virgili com be fica a dal a l’escrit. Va ser molt divertit ja que a la recta final de les ulleres virtuals va utilitzar un joy-stick serveix per poder-te desplaçar-te amb les ulleres virtuals(a dintre del joc). Va ser molt divertit.