MOLTES GRÀCIES!

L’alumnat de l’escola “El Verger” de Garcia ens ha fet arribar un vídeo molt emotiu per al claustre de mestres, des d’aquí el volem compartir amb tot vosaltres i enviar un missatge d’agraïment a tot l’alumnat i a les famílies perquè sense vosaltres res seria igual!

Nosaltres també us volem dir que cal tenir paciència, que ens en sortirem i que aviat tornarem a estar junts! Us enyorem molt i esperem que tos i totes estigueu molt bé!

Molts petons de part de tot el claustre de mestres.

#joemquedoacasa

Gràcies!

1. Judith Masip Hernandez

Ànims i força a tots i totes !!!! Ens en sortirem plegats i aviat podrem tornar a la normalitat !!! Una abraçada i cuideu-vos.