MILLOREM L’HORT DE L’ESCOLA

Dilluns 27 de març, vam tornar a fer un hort al pati de l’escola amb tots els/les alumnes de les comunitats.

Primer la comunitat de grans vam posar sacs de terra fem i ho vam barrejar amb terra. Després la comunitat de petits i mitjans van tirar més terra fem i també van barrejar amb l’aigua.

Aleshores els petits van plantar les maduixeres a les jardineres. Els grans i els mitjans vam plantar al palot gran: pebroteres, tomateres cherry, cebes i enciams. Seguidament ho vam regar tot be.

Finalment a les tomateres cherry els hi vam posar trossos de canyes per a que es poguessin aguantar hi ha unes pedres vam escriure els noms de cada planta.

Vinyet, Pau, Ionut