Ja ha arribat la tardor!

El temps passa i provoca canvis al nostre entorn, per a mi els canvis que es produeixen a la tardor són molt interessants i per al meu alumnat és molt divertit poder observar-los i interactuar amb la natura quan es produeixen aquests canvis. Em refereixo a passejar pel bosc, calcigar les fulles i experimentar amb el so i la textura… L’altre dia i aprofitant que encara feia bon temps vam sortir a fer un tomb per la vora del riu Ebre, aquí us deixo uns vídeos perquè vegeu com de bé ens ho vam passar!

Com sonen les fulles?

Passejada

A més a més, estem fent una exposició de fruits de la tardor, n’hem recollit molts gràcies a l’aportació de les famílies i l’altre dia, a més, en vam tastar un: la magrana! I a tot l’alumnat li va encantar! Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!