IT’S HALLOWEEN!!

Dilluns 30 d’octubre al matí tota l’escola vam fer diverses activitats per celebrar la tradició inclosa dins l’àrea d’anglès: Halloween.

Ens vam repartir en tres grups des d’ infantil 1 fins a sisè, i vam anar canviant d’espai on teniem posades tres manualitats que tots i totes van poder realitzar i prendre cap a casa: un monstre amb rotlle de cartró, una mòmia amb cartolina i llana, i un fantasma per poder penjar. Després vam fer la desfilada de disfresses i vam ballar coreografies amb cançons de Halloween. Finalment tot l’alumnat va rebre també una llaminadura.

L’alumnat de la comunitat de grans vam decorar una carbassa de ceràmica que ens va regalar Teresa Trillo, moltes gràcies.