INICIEM ELS ESPAIS

El passat divendres 8 d’octubre, vam començar a fer les propostes de l’espai de la comunitat de grans anomenat “Laboratori de natura”.

Vam poder escollir les següents propostes:

• Art amb natura: Aquí podem fer “Painted Stones”, “Art amb fulles seques” i “Art amb pedres”.
  • Fem de botànics: Aquí podem anar a buscar fulles i flors, després amb l’aplicació Plantnet busquem la informació i després les posem a la premsa amb el seu nom. Quan estiguin seques podrem fer un herbari.
  • Creem aromes: Podem escollir entre: Rosa, romaní, farigola i lavanda. Piquem al morter les plantes que haguem triat, i li afegim 25ml d’aigua i d’alcohol. Ho deixem reposar 15 dies i tindrem l’aroma en un vaporitzador.
  • Fem saquets d’olor: Podem agafar herbes aromàtiques, les esmicolem, i les posem dins d’una bosseta de tela transparent. Finalment posarem el nom de les herbes en una etiqueta.

Per acabar, posem la valoració a la llibreta que tenim per als espais.

Ens agrada molt fer els espais, perquè aprenem coses noves, i ens ho passem molt bé!!!