EL NOSTRE TERRITORI

Dintre del projecte de treball “El nostre territori” hem estudiat el nostre poble ja que és el nostre entorn més proper. Entre d’altres coses, hem buscat al google maps on viuen els nostres alumnes, hem vist com de lluny neix el riu Ebre, hem fet una cerca al google per trobar els animals que viuen al nostre territori i hem creat una presentació, hem sortit a buscar les cases on viuen els alumnes de la classe dels elefants, ens hem divertit a un parc de la nostra població i hem passejat per la vora del riu Ebre. I encara ens queden moltes més activitats per fer i per aprendre!

Aquí us deixem unes imatges de les activitats que més van agradar als més petits i petites de l’escola!