DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS A L’ESCOLA de GARCIA

El divendres dia 20 de novembre al matí, després del pati, vam celebrar el dia dels drets dels infants.

L’alumnat d’infantil van veure uns vídeos sobre els drets, van ballar una cançó i van pintar un dibuix .

L’alumnat de primària vam fer el següent: primerament la Nayara, la Xènia, l’Aleix i la Vinyet ens van exposar una presentació sobre els drets dels infants que havien fet a valors.

A continuació vam mirar un vídeo on dibuixaven cada dret; la mestra anava aturant el vídeo i havíem d’ endevinar de quin dret es tractava.

Finalment les mestres ens van posar per parelles i vam fer la següent activitat: havíem de dibuixar-nos l’un a l’altre i també la casa del company/a. Eren 2 drets, el dret a tenir una identitat i el dret a tenir una llar.

Comunitat de grans de l’escola.