CARNAVAL A L’ESCOLA DE GARCIA

Ja hem fet la setmana de carnaval!! Aquí us deixem un recull de fotos!! Salut!

1. Silvia Gari Alfonso.

Es una setmana que el nens seu passen molt be, i tambe han vist que amb tot lo que passem amb la les tradicions dins a la escola es poden continuar dins de el protocol que tenim.
    Com a mare gracies per aquest moments pels nens i que les tradicions no es perdin.

2. Judith Masip Hernández

Que guapos que estan tots i totes !! Sort d’aquests ratets que els ajuden a divertir-se i restablir una mica de normalitat encara que sigui per unes hores. Gràcies !!!

3. Marta Escoda Masip

Mos u bam pasar molt bé alla berenan a les taules del riu! i tambe a la excursio que vam fer. i res que espero que us aiguin agradat les fotos.

A i també a lo de les consignes del carnaval també mos u bam pasar molt bé.