El convidat – Riders del Vencillón Bike Park

Com que aquest curs som la classe dels esports, hem convidat als pilots del Vencillón Bike Park per fer-los una entrevista i ells ens han fet una exhibició i ens han preparat un circuit per nosaltres.

Són molt valents, el seu esport és d’alt risc. Ens ho hem passat genial!!

Ah! i demà ens ve a visitar un ex-jugador del Barça. Estem impacients!

Us anirem informant

(click per veure’n més!)

La castanyada a Sucs

El passat dimecres vam celebrar la castanyada a l’escola de Sucs i el nostre dia va ser molt profitós:
A l’arribar a l’escola vam prepara els panellets

20181031_094819

I en acabar vam explicar històries de por……
Després del pati vam fer unes danses de la castanyada.

Llegeix més»

Castanyada a Gimenells

Aquest any el temps acompanyava la nostra festa! Pluja, vent, fred, tota l’escola plena de fulles seques… el temps convidava a quedar-nos a dintre, calentets, i cuinar panellets, cantar cançons de Castanyada, i menjar castanyes i panellets. Va ser una festassa magnífica! Aquí teniu un petit recull de fotos i vídeos:

UN DIA AL MUSEU DE LA PELL !!!

Clica aquí per veure més fotos

El passat divendres 19 d’octubre els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior de la ZER vam anar a Igualada a visitar el Museu de la Pell. Durant el viatge ens va ploure una mica però per sort, va acabar sortint el sol.

Un cop allà vam descobrir el procés que es seguia a l’hora de fabricar peces de roba i sabates. També vam conèixer  algunes curiositats com per exemple que la llum natural afectava la pell i per això on treballaven estava fosc. Una altra anècdota que ens van explicar és que amb el pel dels animals feien peluixos. I per últim, ens van demostrar  que la pell és impermeable.

Vam fer un collaret xulíssim i ens ho vam passar booooomba!!

Les màquines simples

Els alumnes del Cicle Incial de Gimenells estan estudiant les màquines simples a Medi, dintre del projecte CASES. N’hem estudiat 7: el pla inclinat, el cargol, la roda dentada, la palanca, la politja, la falca i la roda amb eix. Els alumnes s’han organitzat per parelles i han construït alguns exemples:

APADRINAMENT LECTOR

FET EL SORTEIG DE PARELLES I TRIAT QUÈ LLEGIREM,  HEM COMENÇAT L’ACTIVITAT D’APADRINAMENT LECTOR A L’ESCOLA DE PLA DE LA FONT.

AQUEST TRIMESTRE, L’ALUMNAT DE 2n i 3r  LLEGEIXEN TOT DE CONTES MOLT BONICS ALS SEUS FILLOLS D’INFANTIL.

ENS AGRADA MOLT COMPARTIR AQUESTA ESTONA TOTS PLEGATS!

ERUGUES i COLOMS: Senyor LEGO

Avui els nens i nenes de l’Escola Josep Mañé ens hem quedat sense paraules en veure que ens ha passat a l’hort després del pont del Pilar.
El dijous no teniem ni la més mínima sospita del que ens trobaríem avui. Una plaga d’erugues goludes ha aprofitat… Llegeix més»

BEE-BOT i pensament computacional a Raimat

Aprenem control, llenguatge direccional i si ens organitzem per donar ordres de manera molt precisa aconseguim l’objectiu desitjat.

Aquesta experiència ens agrada als grans i als petits així que, activem els pensaments.Aquí us deixem alguna imatge dels alumnes de l’Escola de Raimat.

Comiat alumnes 6è

Ja hem gaudit d’un curs més i ha arribat el moment d’acomiadar-nos dels alumnes de 6è.

La vostra escola tindrà les portes obertes sempre que ho necessiteu!

Els vostres mestres us desitgem molta sort i bones vacances!

Per a veure el reportatge sencer (musical i comiat) fes clic a la imatge.

Scape room

S’apropa final de curs i des de l’escola de Sucs us volem ensenyar el regal tan fantàstic que ens ha fet la Nuria Gatius, la practicant de Cicle Superior. Dimecres va preparar un divertidíssim scape room, on amb un gran treball en equip i moooooooooltes proves de diferents tipus, l’alumnat va aconseguir trobar la recompensa !!!!!

Va estar genial!!! Moltes gràcies Nuria!!!!!

I enhorabona campions de Cicle Superior!!!!!

Stop-Motion a Gimenells

Els nois i noies de Cicle Superior de l’Escola Sant Isidre han treballat de valent a les classes de Visual i plàstica aquest trimestre.
Durant unes quantes setmanes van estar construïnt una maqueta de la plaça del poble amb cartró, a escala 1:66.
La maqueta ha queat espectacular, i llavors vam pensar que seria perfecta com a escenari de unes pel.lícules realitzades amb la tècnica d’Stop-Motion, que havien de crear, planificar i executar els alumnes per equips.
Les voleu veure? Cliqueu, cliqueu…

M’ho he passat molt bé fent Visual i Plàstica amb vosaltres. Gràcies!

Acte cloenda Agenda 21

L’Escola de Raimat ha participat aquest curs al programa que ofereix l’Ajuntament de Lleida: Agenda 21 amb un projecte força aromàtic. Avui hem assistit a l’acte de cloenda que s’ha realitzat al Parc de la Mitjana. Aquí us passem alguna imatge de la jornada.Llegeix més»

BICLETADA a Raimat!

Divendres 8 de juny, ha estat un dels dies més esperarts per tots els nens i nenes de la ZER: pedalada pel nostre entorn. Avui ens ha tocat als alumnes de l’Escola Josep Mañé de Raimat. Gràcies mestre Xavier, ha estat… Llegeix més»