Treballant la cooperació i la cohesió a Educació Física

Durant l’inici d’aquest curs, a les sessions d’Educació Física hem estat treballant els jocs cooperatius, els reptes físics compartits i els jocs de cohesió de grup a tots els nivells de l’escola. L’objectiu principal ha estat fomentar un bon clima dins l’aula, reforçar el sentiment de pertinença i potenciar l’esperit cooperatiu i de grup entre tots els alumnes.

Al llarg de les sessions, hem fet servir tot tipus de materials com pilotes, aros, globus o el paracaigudes, que ens han ajudat a crear dinàmiques divertides i alhora educatives. A través del joc, els infants han après la importància de col·laborar, escoltar, ajudar-se i respectar els altres.

La situació d’aprenentatge ha culminat amb una activitat molt especial: els alumnes dels cicles superiors han preparat jocs i reptes cooperatius per als companys i companyes dels cursos més petits. Tots plegats han compartit una bona estona plena de complicitat, alegria i treball en equip.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha recordat que, quan col·laborem, tots hi sortim guanyant!

Al següent enllaç podeu visualitzar els millors moments.

Fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut