Taller de sexualitat a primària

Avui 17 de març, l’alumnat de primària ha realitzat dos tallers de sexualitat amb el Col·lectiu Argelaga.

Els infants s’han dividit en dos grups:

A cicle inicial, han realitzat el taller “desmuntem el gènere”,  on mitjançant jocs han pogut reflexionar sobre el gènere, han après a identificar estereotips  per poder-los desconstruir i construir, en un entorn més lliure i segur per a totes les persones.

Pel que fa a cicle mitjà i superior, han fet el taller, “desxifrant el plaer”, han après a conèixer el cos, anomenar les parts que el formen i a descobrir, sense tabús, els canvis que aquest experimentarà.

A l’escola hem valorat molt positivament aquest taller, ja que s’ha creat en els respectius cicles, un clima de confiança on han pogut expressar i compartir dubtes sobre ells i elles i les altres persones.

Aquí teniu un recull de fotos!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut