El dia 28 de maig vam viure un dia que mai oblidarem. Aquell dilluns no era un dilluns qualsevol, era el dia de l’estrena de Cantània i tot l’alumnat de cicle superior hi participava.
Després d’una bona matinada i un viatge plàcid, però llarg, finalment vam arribar a Barcelona. La nostra jornada a la gran capital començava amb una visita al CaixaForum on vam fer una activitat de realitat virtual anomenada “Symphony”. En aquesta vam poder viatjar al cor de la música i viure una experiència única, endinsant-nos en el funcionament dels instruments i l’organització d’una orquestra dirigida per Gustavo Dudamel.
En acabar, ens vam apropar a la zona de l’Auditori amb la intenció de dinar al parc de Glòries que, després de molt temps i obres, recentment s’ha obert a la ciutadania. És un parc espectacular amb zones d’aigua i jocs, molts jocs. Els infants van poder gaudir de totes les propostes i ho van passar molt bé abans de marxar cap a l’assaig previ al concert de Cantània.
No obstant això, la realitat havia planejat un altre camí per nosaltres. Una apagada històrica va paralitzar el món. Metro, tram, semàfors, comunicacions… tot! Res funcionava, fins i tot Cantània.
Malgrat el sentiment i la decepció de no haver pogut participar, estem agraïts a totes les nenes i nens per l’esforç que ha suposat preparar aquest projecte, així com la manera que van afrontar la nova situació, a totes les famílies que ens van acompanyar durant tot el dia i, des de casa, a les AFA de les escoles que ens van convidar a berenar, als mestres que van ajudar a gestionar aquesta situació inèdita i a la vida per tornar-nos a casa sans i estalvis.
Sabem que aquest capítol té encara pàgines per escriure, i de ben segur, seran pàgines musicals (i no fosques)!
GRÀCIES!
Us adjuntem un recull d’imatges del dia aquí.



La part bona és que sempre recordaran on eren el dia de la apagada històrica.