La Castanyada a l’escola Aeso

EL divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la castanyada a la nostra escola Aeso d’Isona.

A primera hora del matí, els nens i nenes de l’escola, des de els infants de l’escola bressol fins als de 6è, van gaudir, elaborant una recepta tradicional típica d’aquesta festivitat, com són els panellets.

A mig matí, es van dur a terme els tallers Marrameu, en els quals les nenes i nens de l’escola, van realitzar diverses activitats relacionades amb la festivitat de la Castanyada i la Tardor.

A la tarda, vam anar tota l’escola a buscar la Castanyera que s’havia perdut pel bosc i, un cop localitzada, vam tornar a l’escola on ens va explicar moltes anècdotes i consells interessants.

Finalment, ens vam aplegar a les pistes del pati, on conjuntament, vam cantar i ballar les cançons de la castanyera, el Marrameu i altres cançons de la tardor.

Tots els nens i nenes de l’escola vam marxar cap a casa amb un tastet dels panellets que havien fet al matí.

Podeu veure les fotos i vídeo aquí

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut