Jornada del Medi Ambient (Aeso)

El divendres 26 de març a l’escola AESO vam celebrar el Dia del Medi Ambient.

Al dematí, els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial van plantar flors i plantes aromàtiques a les jardineres de l’escola. També van pintar un mural de molts colors que ha quedat molt vistós.

Mentrestant els alumnes de Cicle Mitjà i Superior van anar caminant fins a la depuradora on els van explicar el seu funcionament i la importància de fer un bon ús de l’aigua.

Un tècnic forestal va fer una xerrada als petits i després als més grans sobre la neteja i aprofitament dels boscos. També es van exposar moltes plantes recollides als boscos d’Isona.

A la tarda, al pati de l’escola un productor d’oli de la comarca ens va explicar com ha recuperat terrenys d’oliveres autòctones i ens va portar una olivera que vam plantar al pati.

Cada classe va acabar la jornada amb un berenar amb pa amb oli que ens va dur aquest senyor i un ou de Pasqua. Estava boníssim.

Cada alumne se’n va endur una planta a casa, obsequi de l’Ajuntament.

FOTOS

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut