Durant aquests dies, a la ZER hem estat realitzant una situació d’aprenentatge titulada “Aprenem a córrer a ritme”, amb l’objectiu que els nostres alumnes descobreixin com córrer bé i, sobretot, gaudeixin de l’activitat física.
Adaptant-nos als diferents nivells, els nens i nenes han après aspectes com la postura corporal, la tècnica de carrera i la importància d’autoregular l’esforç mitjançant el control de les pulsacions i la freqüència cardíaca. Aquesta experiència ens ha ajudat a prendre consciència del propi cos i a entendre millor com cuidar-lo mentre fem esport.
A més, aquesta proposta s’ha dut a terme amb la finalitat de fomentar la participació als crosos escolars de la nostra comarca, una activitat oberta i saludable que volem que arribi al màxim nombre d’alumnes possible.
El passat 9 de novembre es va celebrar el Cros d’Isona, on alguns alumnes de la nostra ZER hi van participar amb molta il·lusió. Us deixem a continuació l’enllaç amb les fotografies de la jornada:
Fotos consell esportiu cros Isona
Recordem també que encara hi sou a temps de participar als propers crosos:
🏃♀️ Cros de Tremp – 23 de novembre
🏃♂️ Cros de la Pobla de Segur – 30 de novembre
Creiem que aquestes activitats són una magnífica oportunitat per promoure hàbits de vida saludable, la constància i el gust per l’esport.


