Excursió de final de curs a Paüls i Mont-ros

Com cada any l’últim dia de curs les mestres i els infants de l’escola hem fet una excursió per la nostra vall. Aquest any hem anat a Paüls i Mont-ros.

Els i les alumnes de primària hem sortit ben d’hora de l’escola per fer el camí antic que connecta els pobles de la Plana, Paüls, Pobellà i Mont-ros.  Més tard, ens hem trobat amb les nenes i nens d’infantil a Mont-ros. Allà hem pogut jugar i esmorzar i després, l’Aina, l’Aleix i el Jordi ens han fet una visita pel poble.

Finalment hem tornat xino xano fins a l’escola on ens esperava un deliciós dinar de comiat.

Aquí us deixem les fotos del dia!

MOLT BON ESTIU!!!!!