Avui ha estat un dia molt especial a l’escola Sant Jaume. No hem pogut fer la tradicional festa de l’aigua, ni hem pogut gaudir d’un esmorzar plegats al pati, però sabeu què? Hem acomiadat el curs amb una videoconferència d’escola!! Ens hem vist les cares, hem cantat, ballat i ens hem desitjat un Bon estiu!!

També hem vist un petit vídeo dels alumnes de 6è, que aquest any acaben l’escola i al setembre ja aniran a l’institut.
Ahir els vam poder fer una petita festa de comiat on els vam entregar l’orla, els vam posar un birret i els vam fer entrega d’un petit detall. Vam acabar amb un vídeo dels seus mestres i companys de cicle superior amb unes paraules d’agraïment. Tot i les circumstàncies, va ser molt emotiu. Aquí podeu veure algunes imatges.

Els desitgem molta sort i molts èxits!! Us trobarem a faltar!!
Finalment només ens queda donar les gràcies a tota la comunitat educativa de l’escola Sant Jaume per fer d’aquest trimestre confinat un temps ple de vida. Gaudiu de l’estiu!! Us ho mereixeu!!


