FEM TALLERS DE NADAL AMB LES NOSTRES FAMÍLIES

Aquest divendres, 20 de desembre de 2019, hem estat fent els tallers de Nadal amb les nostres famílies.

Tots els familiars que han pogut vindre a l’escola, ens han estat acompanyant en aquesta celebració tan especial abans de marxar de festes nadalenques.

Cal recordar, que aquest moment de l’any és summament especial perquè és un moment per retrobar-se amb tota la família i gaudir, més que mai, d’ella.

Així que, ens hem sentit molt afortunats de gaudir d’aquesta jornada amb tots i totes vosaltres.

Finalment, agrair-vos l’esmorzar que hem pogut compartir gràcies a les vostres aportacions i a la vostra col·laboració.

Així que, des de l’escola Sant Jaume de la Granja d’Escarp, us volem desitjar unes molt bones festes!