Durant el segon i el tercer trimestre, l’alumnat de CI i CM de l’escola de Massalcoreig ha compartit una sessió setmanal per treballar de manera lúdica i competencial aspectes matemàtics i de llengua.
Durant el segon trimestre, hem treballat les monedes i els bitllets creant el nostre propi mercadet, pensant i dissenyant les botigues i aprenent a utilitzar els diners tant per comprar, com per vendre. Cadascú ha creat la seva botiga on els clients han anat a comprar segons les seves necessitats i gustos, com si estiguéssim en un mercat de debó.
En el tercer trimestre, hem creat tres estacions, on els alumnes de 3r i 4t s’han especialitzat en un i els alumnes de 1r i 2n han anat a cada racó durant dues sessions. Una de les estacions ha estat la de papiroflèxia, on han despertat la seva creativitat; una altra estació ha estat la d’aprendre les hores en català i una última estació on han après a redactar una carta, posar la direcció, posar el remitent i també el segell. El darrer dia hem sortit tots plegats i plegades de l’escola per anar a la bústia del poble per tirar la carta per a que arribi al seu destinatari.
Ens ha agradat molt compartir aquestes estones d’aprenentatge conjunt, de ben segur que repetirem el proper curs.
Aquí podeu veure un petit recull de fotografies, esperem que us agradin.


