Aquesta dita ens expressa molt bé que al mes de febrer, a la nostra escola, no hem parat ni un minut.
Sembla que a l’Escola de Massalcoreig ens agrada que els dilluns siguin molt actius.
En aquesta darrera quinzena de febrer hem tingut dos activitats importants, i les dos en dilluns!
El dia 15, Dia internacional del càncer infantil i emmarcat dins la campanya Posa’t la gorra, a l’escola vam vendre gorres i altres materials que ens va facilitar l’associació AFANOC de Lleida, els diners recollits en aquesta paradeta solidària han anat destinats a la manutenció de la casa dels Xuclis i altres iniciatives que porta a terme aquesta entitat amb infants amb càncer i les seves famílies. Aprofitem aquestes línies per agrair la implicació de tot el poble de Massalcoreig que van venir a comprar i a recolzar aquesta iniciativa.
El dilluns 22 de febrer vam gaudir de molts contes i narracions en diverses llengües, el motiu d’aquesta activitat va ser la celebració del dia de la Llengua Materna.
Per preparar aquest dia prèviament les famílies de la nostra escola i de la ZER van gravar diversos vídeos en nombroses llengües, també vam preparar uns mapes mundi on ubicar els països i les llengües que vam conèixer. També agraïm a les famílies les seves aportacions.
Aquí us deixem un tastet: https://photos.app.goo.gl/oCz8JpddLag37snb8
I ara iniciem el mes de Març, desitgem que ens aporti noves oportunitats per aprendre i gaudir amb les actuacions musicals, la Setmana Cultural, les vacances de primavera …..
Fins aviat!!!


