XXXIª DIADA DE LA ZER MONTSIÀ

El 6 de maig, vam poder celebrar la 31a Diada de la ZER Montsià, a Mas de Barberans.

Es van realitzar moltes de les activitats per diferents indrets de la població.

A partir de les 9h. van començar a arribar tots els alumnes de les diferents escoles tots, els d’1 i 2 anys també)  i quan ja estàvem tots, vam esmorzar al centre cívic, perquè la pluja ens va acompanyar bona part del matí.

Per inaugurar la Diada, el director de la ZER  ens va donar la benvinguda  i va fer un petit reconeixement al mestre Sergi Sebastià, que s’ha jubilat. Abans de començar les activitats del matí, l’alumnat de sisè de les cinc escoles de la ZER es van van interpretar per primera vegada la cançó/himne de la ZER Montsià, composada pel mestre Joan Lluís Fernández.

ALUMNAT DE SISÈ

L’alummnat va gaudir d’activitats lúdiques, esportives, culturals, artístiques i artesanals, com la Pauma i les bitlles entre d’altres.

Desprès del dinar, l’AMPA ens va convidar a un gelat. Per tancar la diada, vam poder veure una actuació de màgia i finalment vam acabar la festa ballant  tots junts pels carrers del Mas de Barberans, acompanyats per músics de la banda de música del poble.

Ara a esperar la 32a DIADA, que celebrarem el curs que ve a Masdenverge!!