Marató ZER Montsià

Inscripcions obertes!!!!!!!!
Ja us podeu inscriure a la I Marató ZER Montsià!!!!

Us presentem la I Marató ZER Montsià.
Aquesta activitat es desenvoluparà en cinc etapes, cada any a un dels diferents pobles de la ZER (Freginals, La Galera, Godall, Mas de Barberans i Masdenverge) fins completar el recorregut d’una marató que són 42,195 Km.

L’alumnat que participi i acabi les cinc etapes de la I Marató obtindrà el diploma de “finisher”, que certificarà que ha completat la marató.

La 1a etapa l’acollirà l’Escola Sant Llorenç-ZER Montsià de La Galera, el diumenge 17 de març de 2024, a partir de les 10 hores i fins les 12 hores, temps que es considera més que suficient per acabar el recorregut curt (4’2 Km) o llarg (8’5 Km), a escollir per cada participant.

La I Marató ZER Montsià pretén ser una activitat saludable, familiar, inclusiva i no competitiva que neix amb l’objectiu de potenciar la cohesió de la comunitat educativa de les escoles de la ZER Montsià, fomentar l’esport, donar a conèixer el nostre entorn i sobretot passar una bona estona tots plegats.

No us ho podeu perdre! Us estarem esperant!