LA VEREMA

Raimon, un cantautor valencià i un dels membres més representatius de la història contemporània de la cançó en català i amb major reconeixement internacional de tot el domini lingüístic català, va dir en una de les seues cançons: “qui perd l’origen, per la seva identitat”. I és ben cert, sempre em de tenir present d’on venim!
A la nostra escola tenim en compte l’entorn que ens envolta i aprenem de la Terra, que és qui ens proporciona tots els recursos per poder habitar-la. Freginals sempre ha sigut terra de vinya i d’oliveres i per aquest motiu, el passat mes de setembre, el nostre company Lluís, veí de Freginals i antic mestre de l’escola, va venir a explicar-nos coses de la vinya i de la verema. Vam escoltar-lo amb molta atenció i per acabar vam veremar i cadascú es va endur la seva pròpia ampolla de most.
Una gran experiència que vam gaudir tots: des del més petit de l’escola fins al més gran!