La CLIKA

L’alumnat de 1r i 2n  de les escoles de la ZER Montsià van participar el divendres dia 5 de maig  a l’espectacle final de la Cantata de La Clika, amb els músics del grup en directe.

Hi havien 470 alumnes de catorze poblacions de les Terres de l’Ebre (Santa Bàrbara, la Ràpita, l’Aldea, el Perelló, les Cases d’Alcanar, Freginals, la Galera, Godall, Mas de Barberans, Masdenverge, la Sénia, Amposta i Ulldecona).

La Clika és un projecte sociomusical  impulsat per les Cases de la Música. La cantata escolar inclou onze cançons que fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme o la igualtat de gènere, entre d’altres valors de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària.

Volem donar  les gràcies a les famílies  que van desplaçar-se fins a Ulldecona amb l’alumnat per poder disfrutar d’aquesta experiència que esperem poder repetir un altre any.