EXCURSIÓ A TÀRRACO

LES ESCOLES DE LA ZER MONTSIÀ FAN EL VIATGE DE FI DE CURS

El dijous 26 de març l’alumnat de C.M. va fer un viatge a Tarragona per a visitar la muralla, l’amfiteatre i el Pont del Diable. Cap a les 11 l’alumnat va esmorzar en un parc, sense embrutar el terra i sense molestar altres persones. Immediatament van anar a veure una maqueta de Tàrraco. Seguidament van anar a la muralla, on el mestre Carlos els va explicar la llegenda de Ròmul i Rem. També els van explicar que la muralla servia per protegir-se dels que els venien a atacar.

El següent lloc que van anar a visitar va ser l’amfiteatre. El mestre Gustavo els va explicar els horaris que feien en els espectacles de fa 2.000 anys. Aquests espectacles es podien fer gràcies als diners de la gent rica, que els pagava per a guanyar vots. Els espectacles solien ser cruels.

Després de dinar van anar a veure el Pont del Diable. Aquest té 273 m de llarg i 25 m d’altura. Era impressionant com van construir el pont. A continuació els van explicar la còmica llegenda de per què es diu el Pont del Diable. Finalment els xiquets i xiquetes van fer jocs antics que feien els romans.

Tot l’alumnat s’ho va passar molt bé i genial!!!!

Per veure les fotos, cliqueu en aquest enllaç.