El gust per la lectura 4rt i Cicle Superior

Pilar Garriga Anguera, ( Poblenou, Barcelona, 30 de juliol de 1956 ),

mestra, escriptora i traductora catalana. Llicenciada en filologia catalana per la universitat de Barcelona.

Les seves obres publicades :

• Un estiu a Borneo (Barcanova, 2003
  • L’home del bosc (Barcanova, 2005
  • Un estiu a Tacugama,(Barcanova, 2009
  • Un verano en Borneo, (Anaya, 2009

• Un estiu al Priorat, (Ònix, 2014)

Una de les activitats proposades per la Comissió TAC/Biblioteca de la ZER Montsià, va ser la de treballar un llibre de l’autora: Pilar Garriga.

Era un dimecres per la tarda del mes d’abril;  una dona d’una mitjana edat entra a l’aula, les seves primeres paraules van ser: bona tarda, quin poble més bonic, jo ni havia estat mai.

L’alumnat i jo vam quedar bocabadats i amb una bona impressió, per la seva simpatia, efectivament era la Sra. Pilar Garriga.

Després de la seva presentació, arriba el torn de l’alumnat de Cicle Superior qui li va preparar una entrevista  sobre el seu llibre que havien llegit : « un estiu al Priorat «, l’interès de l’alumnat en conèixer a l’escriptora i el seu llibre va ser molt engrescador i motivador.

Els personatges, quan l’havia escrit ? , Per què l’havia escrit ? Formaven part d’aquest qüestionari o entrevista, l’objectiu era saber qui era i per què havia escrit aquest llibre ?

Els ho va contestar, senzillament, li agradava molt escriure i ho feia a partir de les seves vivències adquirides a partir dels seus viatges, de fet , la major part dels seus llibres fan referència a llocs que ella ha visitat, els protagonistes formen part d’ella ( la seva família ).

Després va explicar un vídeo sobre un viatge que va realitzar, allí sortien una sèrie de ximpanzés que viuen conjuntament i que cadascú desenvolupa un rol dintre de la comunitat.

Tota una experiència positiva que vam viure acompanyada d’una gran escriptora com és la Pilar Garriga. Li desitgem molta sort en la publicació del seu nou llibre. Moltes gràcies per tot Pilar  !!!

Alumnat de 4rt , 5è i 6è Escola Teresa Subirats i Mestre / Mas de Barberans

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *