Curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

Iniciem el nou curs escolar 20/21 tot i les dificultats del moment. Aquest serà un curs  difícil, que requerirà l’esforç i la col·laboració de tots. Comptem amb tots vostès com no podia ser d’altra manera.

Durant l’estiu, i més intensament aquests darrers dies, tot el professorat treballa per a que el dia 14 de setembre puguem obrir les cinc escoles de la ZER Montsià amb la màxima normalitat i tenint en compte totes les instruccions i normatives dels Departaments d’Educació i de Salut.

Estem actualitzant els respectius plans d’obertura de les cinc escoles de la ZER per minimitzar el risc de contagis i seguint les normatives vigents.

Restem a la seva disposició per tot allò que sigui a mans nostres.

Moltes salutacions,
Joan Carles Galve