AUTORS A LES AULES: PILAR GARRIGA

Lletres a les AulesEl Departament de Cultura cada curs ofereix diferents programes per a les escoles, relacionats amb la lectura.

Lletres a les Aules és un d’aquests programes. Consisteix en el  foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura per apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua.

Aquest curs les escoles de la ZER Montsià hem sol·licitat la visita d’una escriptora del

programa Lletres a les Aules.

La setmana de Sant Jordi ens visitarà PILAR  GARRIGA.

Cada escola ha llegit i treballat algun dels seus llibres.