Autors a les aules: Jesús Serrano Pons

Escola Sant Salvador – ZER Montsià.

Un  curs més, ens visita un escriptor!

El dilluns 28 de març, al matí, ens ha visitat l’escriptor Jesús Serrano Pons, això ha estat possible gràcies al programa “Lletres a les Aules” del Departament de Cultura.

Com som pocs alumnes, s’ha preparat l’activitat per a tota la Primària.

La mestra de música, Gemma, ha treballat el conte “Teresina no sap cantar”, on trobem cançons típiques d’aquí, algunes de les quals les coneixen els nostres iaios.

A més, hem llegit  “Lola i els contes”. Les històries d’aquests contes passen en indrets i pobles del Montsià, llocs on hem estat o dels quals n’hem sentit parlar.

L’autor també ha escrit “Bruixa!” i  altres contes, on el protagonista és Miquelet, que sempre està enfeinat fent encàrrecs.

L’activitat l’hem fet al Casal Municipal i així, també ens han pogut acompanyar els alumnes d’Educació Infantil.

Ha estat molt interessant!!!