AUTORS A LES AULES

Aquest curs l’escola Sant Salvador de Godall ha participat, una vegada més, en el programa Autors a les aules, una activitat del programa Lletres a les aules que promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament, organitzada per la ILC i el Departament d’Educació.

Aquesta activitat ens ha permès entrar en contacte directe amb l’escriptora Cinta Arasa, establir-hi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Abans de l’arribada de l’escriptora l’alumnat havia treballat dos dels seus llibres.

Els i les alumnes d’educació infantil van treballar el llibre: “Una abraçada amb olor de xocolata”, i després vam aprofitar per fer xocolata desfeta per esmorzar.

I l’alumnat de Primària aprofitant que estaven treballant el tema de salut a l’àrea de Medi, es van decantar per: “Les fades són calbes”

Tant un llibre com l’altre amaguen situacions viscudes per l’autora que les transmet en els seus llibres d’una manera propera i entenedora per als xiquets i xiquetes.