Festival de Fi de Curs

El passat dimecres dia 22 de juny va ser un dia molt especial perquè era el darrer del curs. Vam començar el dia ballant unes danses i cantant unes cançons que havíem preparat en la mestra Gemma, a música. Després, vam fer un esmorzar tots junts i, finalment, vam fer una gimcana amb jocs d’aigua, va ser molt divertida!

A la tarda, alumnat, famílies i mestres, ens vam reunir al Casal per fer el comiat dels nostres companys i companyes de sisè. Havíem preparat unes cançons relacionades amb el musical “The greatest showman”, amb uns decorats molt originals gràcies a la participació de les famílies de l’escola. Vam acabar l’acte amb la visualització d’un vídeo molt emotiu, on es podien veure fotos de tota l’etapa educativa dels xiquets i xiquetes de sisè. Ens ho vam passar molt bé!

Per veure’n les fotos i vídeos, cliqueu aquí.