“Castaween” a l’escola Sant Llorenç!

La passada setmana l’alumnat de l’escola va celebrar el “Castaween”, una barreja de la nostra tradició de la Castanyada i el Halloween anglosaxó. L’escola es va plenar de decoracions relacionades en ambdues festes, es van preparar danses i cançons, sessions de racons amb activitats diverses, receptes terrorífiques i, per acabar, tots i totes vam gaudir de les castanyes al patí de l’escola i dels panellets que vam fer plegats, una de les nostres tradicions que no hem de deixar perdre! A més, estaven boníssims!

Per veure una mostra de fotos i vídeos, cliqueu aquí.

Al bloc d’anglès de la ZER, podreu veure, també, algunes de les activitats especials que vam realitzar sobre la festivitat de Halloween.