TALLER AGENTS RURALS

Tots els anys, a l’escola, realitzem un taller sobre la natura a càrrec dels Agents Rurals però, aquest any, per fer-ho més vivencial i més motivador per a l’aprenentatge de l’alumnat, ens hem desplaçat a les basses de la Foia de Masdenverge. Hem fet una petita excursió a peu des de Freginals fins a Masdenverge i un cop allí, hem recuperat forces amb un got de xocolata calenta!

Després d’esmorzar els agents rurals ens han explicat moltes coses sobre la flora i la fauna del nostre territori, com per exemple, quin tipus de fulles podem trobar, com podem saber quants anys té un arbre, quants metres mesura…entre d’altres coses.

En acabar, hem realitzat un taller de fulles on hem dissenyat animals amb tot tipus de fulles que podem trobar pel nostre entorn i que, en aquesta època de l’any, els arbres de fulla caduca deixen anar.

Ha estat una jornada molt enriquidora per a tothom!