ESCOLA MESTRE JOSEP RONCERO I PALLARÉS

(Freginals)

LLIBRES DE TEXT 2020-2021

Us oferim el llistat  general de llibres de text que utilitzem a les escoles de la ZER, a cadascuna de les escoles hi pot haver petites variacions, consulteu a la vostra escola.

Alguns centres  fan  reutilització de llibres, prengunteu a la vostra escola si teniu algun dubte.

MODIFICACIÓ: a les llistes de llibres de text del proper curs hi apareixia el llibre “Lectures per créixer“, de l’editorial Baula, utilitzat a l’àrea de valors d’Eduació Primària.
Ens han comunicat que aquest material està descatalogat. Això significa l’editorial Baula ja no edita aquests llibres, i per tant molts distribuïdors no el podran vendre.
Per aquest motiu hem decidit treure’ls de la llista de llibres de text de totes les escoles de la ZER Montsià. Lamentem les molèsties que això els pugui ocasionar.

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2020/21

Comença el període de preinscripció escolar per a segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària.

Tots els tràmits es podran fer per internet, per evitar desplaçaments als centres.

Es podrà fer preinscripció presencial entre el 19 i el 22 de maig.

• Demanar cita prèvia per telèfon, a partir del dia 13 de maig.
      • Acudir el dia i hora acordats, una sola persona, complint les mesures de seguretat (mascareta i guardar distància de seguretat)
      • Portar, sempre que sigui possible, la sol·licitud impresa i emplenada, i  la documentació amb les fotocòpies fetes.

Podeu consultar l’oferta inicial de places en aquesta pàgina web. http://mapaescolar.gencat.cat/

RECEPTA: MONES

Quan arriba aquesta setmana, la última abans de vacances de Pasqua, a l’escola de Godall fem  mones.

Cada classe fa les seues mones i els més grans, a més, en fan per a berenar tots junts al pati de l’escola.

Un cop fetes, els alumnes de Cicle Superior les porten al forn del poble i després de dinar les van a buscar.

Aquest curs no ha pogut ser, per això volem compartir la recepta amb tots vosaltres, per si vos animeu a fer-les a casa amb la vostra família.

Recepta de mones.

ESPEREM  QUE  US  AGRADIN!!!

Recomanacions per treballar l’anglès durant aquests dies

Hello everybody! How are you?
Hola a tothom! Com esteu?
ALUMNES DE PRIMÀRIA:
Algunes vegades les classes d’anglès hem utilitzat materials de la web Koalatext (http://www.koalatext.com/public/index.php/indexgrades). És una web amb activitats molt variades (vocabulary, lectures, jocs, vídeos,manualitats, àudios, etc.) i actualment es pot accedir gratuïtament a… Llegeix més»

Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Benvolgudes famílies,

El Departament ha publicat orientacions per a l’alumnat que en aquests moments resta confinat a les seves cases.
L’objectiu és no perdre el ritme d’estudi de les classes i seguir una rutina. Tot i ser orientacions molt recomendables, són voluntàries.

Hi ha 4 blocs, cadascú hauria d’escollir el d’àmbit general i el de l’etapa del curs que li correspon.
Trobareu el document en aquest enllaç:
Salutacions i respecteu pel bé de tots/es, sobretot dels més vulnerables, les mesures de confinament decretades per l’Administració.
Una abraçada a tots!
El professorat de la ZER Montsià.

#joemquedoacasa