Dijous Gras i Carnaval!
A l’escola Sant Llorenç de La Galera, el dia 15 de febrer de 2018, els alumnes de primaria vam anar a La Font De L’ Arboç, com tots els anys, a celebrar el dijous gras. Vam marxar a les 12:00 per dinar allà. A les 5 vam arribar a l’ escola, però no tots vam […]
Dijous Gras i Carnaval! Llegeix més »



