Sortida a Barcelona

El   dijous 22 de febrer l’alumnat de CS de les escoles de la ZER vam anar a Barcelona d’excursió.

El primer que vam fer en arribar va ser anar al magnífic  Palau de la Música Catalana a  gaudir de l’espectacle Cobla 2.0. Els xiquets  i xiquetes van quedar meravellats no nomès per la bellesa de l’edifici sinó també pel divertit concert que la cobla Sant Jordi va oferir. Van poder conèixer instruments  com el tible, la tenora,  el flabiol…

Tot caminant, vam passejar per davant la Catedral de Barcelona, la plaça St. Jaume i les Rambles, fins arribar al port.

Vam dinar just davant l’Aquàrium,  on tot seguit vam disfrutar d’una visita guiada pels diferents aquaris mediterranis i tropicals. Contents i amb una fotografia de record vam emprendre el camí de tornada.

La novetat d’aquest viatge  ha estat el lloc de sortida, perquè aquesta vegada l’autobús no va anar a recollir l’alumnat per cadascun dels pobles de la ZER, sinó que les famílies van portar els xiquets i xiquetes a l’escola de Masdenverge. Aprofitem per agraïr la seva col·laboració, perquè d’aquesta manera no van haver d’estar tantes hores dalt l’autobús.

Fotografies.