Qui som

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La nostra escola va ser construida al voltant dels anys 60 en la part alta de la vila al damunt d’una bassa natural. Els  pares i mares del nostre alumnat ja hi van assistir  quan eren petits. Llavors només hi havia dos classes: la dels nens amb un mestre i la de les nenes amb una mestra. A principis dels anys 2000 hi van haver importants reformes que van donar la cara actual  al nostre centre. Hi va haver un moment, a meitat de la dècada en que degut a l’augment de matrícula, el  Departament d’Ensenyament va iniciar un projecte d’ampliació del centre que es va veure aturat per l’aparició de la crisi econòmica.

Actualment, la nostra escola té al voltant dels 20 alumnes. Estan dividits en dues aulesque es troben en la planta baixa. Si ens visiteu, només entrar, trobareu la classe d’Educació Infantil i Cicle Inicial i la de Cicle Mitjà iCicle Superior, a més de la sala de mestres, la direcció i dos  lavabos. En la planta alta hi ha la sala polivalent , la sala TIC, la biblioteca i un altre lavabo.

En aquests moments el claustre de mestres està format per la tutora d’EI i CI, Marta Ballespí Alonso,  i la tutora deCM i CS i directora, Dolors Ulied Garganté.