PERÍODE DE CONFINAMENT COVID19

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, esprem que tots vosaltres, la família i la gent del vostre entorn estigueu bé !

Som conscients que estem vivint una situació excepcional, davant el Covid19 i el que aquesta excepcionalitat comporta. Per aquest motiu, volem fer-vos arribar el nostre escalf i el nostre suport constant en tot allò que necessiteu.

Amb la prolongació del període de confinament pel Covid19,  us volem fer arribar els criteris que el Departament d’Educació ens han fet arribar per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació de l’alumnat en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil i primària.

Les qualificacions corresponents a la segona avaluació que rebreu són el resultat de les observacions i indicadors recollits fins al 12 de març. Els informes de l’avaluació que us arribaran per correu electrònic estan firmats per la direcció i un cop tornem a les escoles se us donaran els informes oficials, firmats pels tutors i tutores i segellats.  Amb aquelles famílies que no sigui possible fer-ho a nivell informàtic, us els donarem un cop s’hagi tornat a la normalitat.

El període comprès entre el 12 de març i el 13 d’abril no es considerarà, en cap cas, ni lectiu ni qualificable.

Si no hi ha canvis, l’inici de la tercera avaluació es farà en situació de confinament. A l’espera dels criteris generals que el Departament d’Educació publicarà en forma de noves orientacions a partir del 13 d’abril, la docència s’haurà de fer de forma virtual i l’avaluació també serà qualificadora, adaptant-nos a les situacions formatives i personals de cada alumne.

Les tasques realitzades durant el confinament suposaran un valor afegit en l’avaluació de l’alumnat, i no una penalització, atès que no es pot garantir que tots els i les alumnes disposin de les condicions materials adequades per a portar-les a terme a distància.

El nostre objectiu principal davant la situació actual és estar al vostre costat i contribuir en l’educació dels vostres fills i filles tant com sigui possible.

Finalment, només comentar-vos que la situació excepcional que comporta aquest virus a nivell general, fa que les informacions i actuacions vagin canviant de manera vertiginosa minut a minut, per aquest motiu volem ser prudents amb les informacions i les directrius a prendre.  Per aquest motiu, a mesura que el Departament d’Educació ens comuniqui qualsevol informació, acció o procediment de manera oficial us ho farem arribar per tal actuar de la millora manera possible.

Esperem poder veure’ns ben aviat !

Cuideu-vos i molta salut !

Cordialment,