LA CIUTAT I LA LLUNA

El divendres 17 de maig a la tarda, tots els nens i nenes de la ZER i les seves famílies ens vam reunir a la sala d’actes de l’ajuntament de Montesquiu per fer la 2a Cantata de la ZER. Aquest any la pluja no ens va permetre realitzar-la al castell com el curs anterior.

La Cantata d’enguany portava per títol La ciutat i la lluna i hi apareixen la Tona i en Toni, que són nous al veïnat i se senten sols. L’aparició d’unes pedres extraordinàries i misterioses, i la topada amb una sèrie de personatges del barri, faran que es trobin i facin colla, sota la mirada còmplice de la lluna.

Al llarg de l’obra de teatre, que van representar els nenes i nenes de 6è, els altres nens i nenes de la ZER anaven interpretant diverses cançons.

El resultat va ser molt lluït i és que els nens i nenes havien treballat de valent a l’escola.

Al final de l’obra es va fer entrega dels premis dels II Jocs Florals de la ZER. Els guanyadors van ser:

EDUCACIÓ INFANTIL

Valéria Fernández

Quim Rusell

CICLE INICIAL

Arnau Salada

Ana Júlia López

CICLE MITJÀ

Glauca Guimet

Iker Castillo

CICLE SUPERIOR

Iun Oms

Clàudia Ubiñana

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i moltes gràcies per la participació de tots l’alumnat.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos i vídeos