JORNADA ASTRONÒMICA

El passat divendres 8 de febrer tots els nens i nenes de la ZER ens vam trobar a l’escola de Montesquiu per fer un seguit de tallers relacionats amb l’astronomia, que és el projecte que estem portant a terme aquest curs a les tres escoles.

La jornada va començar de bon matí, quan tots plegats ens vam poder fotografiar fent d’astronautes. Llavors cada cicle es va repartir en diferents grups per poder treballar en els tallers que havien preparats els i les mestres.

Els més petits van fer un coet que volava i tot i van poder anar a l’espai! Per fer-ho van haver de passar per diversos túnels i naus. A l’arribar van trobar que era fosc però hi havia llums de colors petits, es podia pintar i brillava…

Els de cicle inicial van fer-se un collaret celest, un caputxó per posar al llapis amb sols i llunes i un vano del dia i la nit.

Els més grans van treballar amb pintures, la llum i van fer volar coets!

Tots van pintar-se una samarreta còsmica com a record de la jornada.

Va ser un dia ben esp@cial!

Feu clic per veure les imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *