DIJOUS LLARDER

El dijous llarder, com ja és tradició, ens reunim tots els nens i nenes de la ZER per celebrar aquesta festa plegats. Cada any una escola és l’encarregada d’organitzar la festa per als companys i aquest any tocava al Rocal. Així doncs, ens vam reunir a Montesquiu i ens vam organitzar per edats. Els més petits van anar a visitar el Castell, els de cicle inicial i mitjà van fer un torneig medieval als jardins del castell i els de cicle superior van fer un escape room room pels voltants del castell.

A l’hora de dinar vam anar tots a la Font d’en Nando, on una colla de mares i pares ens esperaven amb uns bons entrepans de botifarra, mandarines i aigua. Els entrepans van volar, eren boníssims i teníem molta gana.

A la tarda vam anar al pati de l’escola, on ens esperaven tot de jocs tradicionals gegants que van fer passar una tarda ben divertida i entretinguda a grans i petits. Els nens i nenes d’infantil també van fer un cavall per poder ser autèntics cavallers.

Va ser una jornada molt bonica. Moltes gràcies per la col·laboració de tothom.

Feu clic per a veure les imatges