VISITEM L’INSTITUT DE SECUNDÀRIA

Aquests dies hem fet una visita molt especial. L’alumne que fa 6è enguany ha pogut visitar l’institut que tenim adscrit a la nostra escola.
Al llarg de la visita  els van fer una xerrada sobre l’organització i funcionament de l’institut, els van explicar el canvi de primària a secundària i els van oferir un espai en què l’alumnat de 6è va poder fer totes les preguntes que se’ls acudien.
També van fer una passejada pels espais de l’institut, els van explicar també detalls sobre el funcionament, consells que els ajudaran a fer més fàcil aquesta transició entre etapes, i aspectes concrets del dia a dia de l’institut.
Una oportunitat per anar fent camí en aquest canvi i ajudar-los a anar imaginant com serà el seu futur.