TARDA DE FI DE CURS

El curs s’acaba… hi ha ganes d’acabar-lo, de començar vacances però al mateix temps hi ha tristesa per acabar el curs i perquè alguns dels nostres companys acaben una etapa per començar-ne una altra fora de la Baumeta. Per aquest motiu, els últims dies es viuen intensament!

L’últim dia a la tarda ens vàrem retrobar per celebrar amb familiars i amics la cloenda del curs.

Així doncs, els alumnes van representar una petita obra de teatre i un ball. Seguidament, tots els assistents van poder provar les seves habilitats en un circuit de balances bikes i els més petits saltar sense parar a l’inflable.

Després de jugar, riure i compartir experiències ens vàrem entaular per gaudir d’un bon sopar. El qual va donar pas als bons desitjos d’estiu i a l’acomiadament de la Clàudia que el proper curs començarà una nova etapa a secundària.

Nosaltres li vàrem voler recordar el seu pas per l’escola des de P3 fins a 6è, per això li vàrem preparar un vídeo amb tot de moments importants per a tots nosaltres i amb els desitjos de tots els mestres, companys, familiars i amics que han viscut amb ella aquesta etapa. Ella però també ens tenia una sorpresa amagada… ens va regalar una composició de fustes on hi havien escrites paraules que sintetitzen i defineixen la nostra escola . Moltíssimes gràcies !