COMPARTIM MOMENTS I APRENENTAGES

Tocar, provar, comprovar i resoldre. A través de les matemàtiques manipulatives aprenem al mateix temps que ens divertim. I és que, mitjançant aquest enfocament metodològic, s’experimenten i interioritzen les matemàtiques mitjançant el joc i d’una manera divertida, tot aconseguint que l’assimilació de conceptes abstractes sigui molt més amena i accessible.

El treball amb recursos manipulatius fa que l’aprenentatge sigui molt més significatiu, ja que els alumnes comprenen la lògica-matemàtica a través de la seva pròpia experiència de l’assaig-error. Per això, són múltiples els beneficis de les matemàtiques manipulatives doncs:

• Permeten crear diferents situacions en què l’alumnat pugui exercitar les diferents capacitats lògiques.
  • Fan que es pugui repetir les vegades que sigui necessari, segons el ritme de cada alumne o alumna.
  • Mentre que el component lúdic i el diàleg que s’obre a la classe els resulta molt atractiu i motivador.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *