PRIMERA JORNADA D’ESCOLA COMPARTIDA

Ahir es va fer la primera de les jornades d’escola compartida que hem organitzat al llarg d’aquest curs.

Aquest cop ens va tocar anar fins a l’escola de Vallfogona i allà tots els/les alumnes de la Zer vam ajuntar-nos i vam fer diferents activitats vinculades a matèries com la llengua, les matemàtiques, les noves tecnologies, l’educació física…

Entre les activitats realitzades hi havia, el treball amb noves tecnologies dels més petits, un treball de robòtica amb el programa scratch dels mitjans de l’escola, i els més grans,  van posar-se a prova amb les tablets, la pdi i l’aplicació kahoot. A més, vam realitzar experiments relacionats amb l’aigua, vam fer jocs de vocabulari, vam llegir, vam fer textos, vam fer educació física tots plegats a la pista i vam agafar forces fent un dinar de picnic.

La primera jornada d’escola compartida va ser tot un èxit i ja esperem, amb moltes ganes i il·lusió , retrobar-nos de nou!!

Escola Compartida

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *