ARRELA’T AL POBLE

Aquesta setmana hem celebrat el projecte: Arrela’t al poble a les dues escoles de la ZER.

Aquest projecte pretén que els nostres infants s’estimin, coneguin i cuidin el municipi on vivim.

Hem fet moltes activitats, alguna d’elles: neteja de l’entorn, plantació d’herba, repintar mobiliari urbà, sortides per l’entorn, visita al consistori, ioga…

Avui hem acabat la setmana fent una activitat d’un trencaclosques gegant de la comarca i fent una gimcana dins el projecte d’escola compartida.

Alumnat i docents valorem la setmana molt positivament!

Volem donar les gràcies a totes aquelles persones qui, desinteressadament han col·laborat durant aquesta setmana.

FOTOGRAFIES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *