Assemblea amb l’escola padrina

Dimecres dia 11 de maig pel matí els alumnes de CS de la ZER ens vam connectar per videoconferència amb la nostra escola padrina Sant Isidre de Capçanes per realitzar una assemblea verda conjunta.

Aquest any el fil conductor de l’assemblea ha estat la cartellera verda, a través de la qual hem presentat i compartit les accions que duem a terme a les nostres respectives escoles i que ens serveix per nodrir-nos d’idees per millorar i enriquir les nostres accions.

La trobada ha estat molt interessant malgrat les dificultats de connexió que hem tingut!

Objectiu 13

Adoptar mesures urgents per a combatre el canvi climàtic i els efectes d’aquest.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *